CV

kim support & projects

Kim Huijzendveld (1969), Amsterdam

 

Huidige en voormalige organisaties/opdrachtgevers en werkzaamheden:

 

EHdK (adviesbureau gespecialiseerd in bestuurlijke en bedrijfseconomische vraagstukken in de gezondheidszorg)

* agendabeheer

* reizen boeken

* documenten redigeren - opmaak

* financiële administratie

* overige voorkomende back-office werkzaamheden

 

AMSTELVAART HOLDING BV (Investment / bedrijfseconomische advisering / verkoop, fusies &

overnames / Financiële dienstverlening)

* communicatie met klanten & diverse contactpersonen (e-mail & telefonisch)

* agendabeheer

* financiële administratie

* M&A logboeken opstellen

* vastgoedbeheer (verhuur)

* overige voorkomende back-office werkzaamheden

 

REMARCABLE TRAININGEN (Training en coaching):

* communicatie met deelnemers & opdrachtgevers (e-mail & telefonisch)

* operationele ondersteuning (trainingslokaties & -materiaal)

* marketing

* financiële administratie

* website

* agendabeheer & planning trainingen

* opzetten en/of redigeren van rapporten/offertes/presentaties

* overige voorkomende back-office werkzaamheden

 

EEN KLEINE INTERNATIONALE BV

* Ordenen van privé en werk administratie

 

OKTOBERFESTREIZEN (kleine Touroperator):

Verantwoordelijk voor de gehele logistieke organisatie, planning en uitvoering

Taken, zoals:

* inkoop (bv hotels, vervoersmaatschappijen, merchandise)

* sales & after-sales (NL en Engelstalige markt)

* website

* teksten schrijven en redigeren (website, mailingen, nieuwsbrieven, reisdocumenten)

* operationele afstemming met wederverkopers

* (financiële) administratie vd reserveringen

* werven en aansturen personeel

* marketing en promotie

 

FESTIVALBUSSEN (kleine Touroperator gespecialiseerd in pendelbussen):

Verantwoordelijk voor de gehele logistieke organisatie, planning en uitvoering

Taken, zoals:

* plannen dienstregeling & inkoop (vervoersmaatschappijen)

+ alle genoemde taken bij OKTOBERFESTREIZEN

 

Diverse organisaties, verschillende werkzaamheden:

* reisbegeleider bij verschillende organisaties in binnen- en buitenland

* debiteurenbeheer

* floormanager horeca

* commerciële activiteiten in retail

 

Can Jou (Toerisme, middelgroot hotel tevens touroperator)

16 medewerkers, voertaal: Engels en Spaans

 

Bedrijfsvoering:

Betrokkenheid in het ontwikkelen, uitvoeren en bewaken van de bedrijfsplannen

 

Office manager:

* contact met internationale klanten en agenten (schriftelijk en mondeling)

* marketing en promotie

* professionalisering van de interne organisatie

* website

* reserveringen afhandelen en administreren

* planning en logistiek van de reizen (standaard en op maat)

* facilitair management

* overige voorkomende back-office werkzaamheden

 

Gids (begeleiden van internationale ruitergroepen tijdens 7-daagse tochten):

* eindverantwoordelijk voor de klanten, het ondersteunend personeel en de operationele uitvoering

* service & dienstverlening

* verzorging van de paarden

 

Boer & Croon Young Executves (Consulting, Projectmanagement Young Executives)

Management support:

* Ondersteunen en faciliteren van Senior Sales managers in de dagelijkse werkzaamheden

* organiseren en coördineren van verschillende interne en externe evenementen en HR & Sales projecten.

 

Microsoft Benelux

Personal Assistant van de General Manager Microsoft Benelux:

* Ondersteuning in de dagelijkse werkzaamheden van de General Manager

* agendabeheer

* plannen en organiseren van buitenlandse reizen

 

Assistant van de afdelingen Marketing en Marketingcommunicatie:

* organiseren van verschillende (internationale) interne en externe evenementen

* ondersteunen bij Marketing en Marketingcommunicatie projecten

 

Organiseren en coördineren van bezoek van Bill Gates, Steve Ballmer en diverse buitenlandse managers (Excecutive Visits) aan Microsoft Benelux.

Werkzaamheden (als onderdeel van een team):

* persoonlijke begeleiding

* gedetailleerde dagplanning maken & bewaken

* beveiliging coördineren

* logistiek coördineren

 

NBBS Reizen (reisbureau)

Cluster-winkelmanager:

Verantwoordelijk voor de omzet en de kwaliteit van het verkoopteam (circa 8 pers.).

 

D-reizen (reisbureau)

Unit-manager Callcentre:

Verantwoordelijk voor de omzet en de kwaliteit van het verkoopteam (circa 20 pers.).

 

Tevens heb ik van een sabbatical periode genoten met als doel Spaans te leren, de cultuur te

ontdekken en een maatschappelijke bijdrage te leveren.

Divers vrijwilligerswerk: begeleiding in opvanghuis voor gehandicapte kinderen, paardenverzorging en ondersteuning hippische reizen, medewerker in Project tbv bescherming zeeschildpadden.

 

 

Opleidingen:

Nationale Hogeschool voor Toerisme en Verkeer, kort HBO (Afstudeerrichting: reisbureaumanagement)

Hogeschool Amsterdam, leraren HBO (propedeuse Aardrijkskunde)

VWO Montessori Lyceum

 

 

Talen:

Engels, Spaans, Duits

 

 

Hobbies/Interesses:

Reizen, lezen, genieten van eten & drinken, theater & film, wintersport, natuur, dieren, paardrijden,

vrienden

 

 

 

 

Copyright © All Rights Reserved.